But don't count on me to stay

Rubriklåt: Stay med post malone, för att den lyssnades på och är väldigt fin trots artistens outsägliga töntighet.
 
Hej från chipsätningens paradis på mellanvångsvägen! Här sitter jag och dreller, men snart ska jag åka iväg så det är en lagom mängd drell. Och igår när jag kommit hem från skrivsessionen kom Saga hit för damhäng! Jag älskar damhäng för fan. Vi satte igång "kvällens skiva" och trasslade in oss i samtal, beställde myyycket god pizza och sen berättade Saga en extremt lång historia om sitt kompisgäng. Den tog minst en halvtimme att berätta och slutade med att alla var ganska korkade och att det "faktiskt finns en annan fest 50 meter bort om det inte passar". Det var märkligt. Jag drog också lite rafflande historier, vin och snacks flödade, vi lyssnade på svensk hiphop, det bestämdes vad Saga ska brodera och allt var underbart i största allmänhet. Saga är så himla smart och bra. Vi slutade i tid och var lugna, men glömde en hel dipp i mitt kylskåp. Woops. Men damhäng är life, och idag väcktes jag av Hannah. "It's day! You should be up!") och sen sov jag lite mer, sorry, och snart ska jag iväg för äventyrligheter. Hur jag ska orka vet 0 personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0