Du sökte en kvinna och fann en själ, du är besviken

Rubriklåt: Jag e (vierge moderne) med Molly Sandén, som egentligen är dikter av edit södergran.
 
Haaaajjjj idag äre flatfest! Onna sjunger teatraliskt med i within temptation och sen mobbar hon sharon för att hon är straight. Alltså, det är så jävla skönt att hänga med Onna och få spy ut all sin heterofobi. Bara fuck er straighta jävlar, ni är töntiga och below us. Man orkar ju för fan inte. Men ja, vi dreller och har det bra. Vi har haft en fruktansvärt låg nivå på humorn hela tiden, till exempel har vi skämtat massor om Lordes producent joel little och att han typ...pratar dalmål och gör beats och är jättenervös för att lorde ska tycka om dem. "Nej, det gjorde hon, nu måste jag göra fler!" jag vet inte varför men det är roligt. Eller jo han är visst från örebro, hävdar onna, inte dalarna. Sorry. Jag har också försökt använda uttrycket "på den här sidan månförmörkelsen", vilket Onna...inte förstod. No shit. Men det makade sense i mitt huvud ju! Eller njä knappt där. Anyway...vi beställde mat från shady burgers, vilket väl var okej, och vi fick cola på glasflaska! Victory! Och nu kommer Ellinor snart och vi ska kicka igång dagen, jääää! Idag händer det era jävla idioter, det blir partaj av högsta klass! Eller nä men...bästa klass då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0