För hon var bäst försök att överträffa det

Okej klockan är absurt sent och jag är packad och jag vill bara delge er tre viktiga saker:
1. Hannah sa att rubriklåten var min låt. Eh hur kommer man tillbaka från en sån komplimang? Kan man ens det? Legit, folk ger mig så absurda komplimanger. Typ...så man knappt vet hur man ska hantera sig själv. What have I done to deserve this
2. Jag mår så jävla bra just nu. Jag har inte haft riktig ångest...i år! Sjukt ju för fan! Det knske inte håller, men, bananas!
3. Och så, viktigast av allt. Idag (igår) skickade jag in min bok till förlag. Fem förlag. Det är det bästa som hänt. Jag kan inte ens smälta att det hände men det har de fakto hänt. Mitt manus chillar just nu hos fem olika, stora, förlag. Det kan ju bli fem standardrefuseringar, och då vet jag faktiskt inte vad jag gör, men. Jag klarade det. Min bok är ivägskickad.
 
För jag är jävla bäst. Försök att överträffa det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0