nyårsföresatser för 2019

Men usch, mitten av januari, här måste det ju för fan föresatsas. Euw, det låter ju dirty när jag säger så. Men ja, här kommer de helt ogenomtänkta föresatserna som jag sen totalt ska glömma bort:
-Sjunga mer. Har fan sjungit för lite de senaste åren. Jag är ju bra på det och älskar det, hallå!
-Tycka väldigt bra om Emma. Jag vill ge henne kärlek och kramar, eller ja svårt med kramar just men ni fattar kanske. Emma är bra.
-Skaffa en flickvän. Åtminstone dejta lite. Helst ha lite jävla sex tack.
-Hålla koll på var jag ska befinna mig och varför. Det vore skönt.
-Bli bättre på att äta, om det går. Försöka åtminstone.
-Bli så frisk som det går. Om det går.
-Göra nya kul grejer. Våga, liksom.
 
Så, nu förtränger vi detta till december va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0