I would take you down the city for a ride, spend the night together by the river on the west side

Rubriklåt: Wish you were here med the sounds, den finaste låten ever. Hej Kiti det är fortfarande din låt jag älskar dig
 
Hej från en tröttig emma-blobb! Jag vill sova i hundra år men det hinner jag inte, så hur detta ska gå vet 0 personer. Exciting. Men jag ska blogga om igår när jag var hos lilla! Det var så mysigt <3 Vi fixade sallad under mycket blind-ångest och hon gjorde en vitlökssås värdig Marie (=jättestark). Jag fick igenom att lyssna på min festlista och vi sjöng en massa mashups som vanligt (att masha ihop södra station och molly sandén var life) och andra låtar, vin dracks förstås och vi pratade om psychos, killar (ja faktiskt), att Lilla är bra (hon måste lära sig det) och mycket annat. Efter mången timme kom Lilla på att vi skulle lyssna på rubriklåten, och det blev så att vi spelade den tillsammans. Deeeet vaaaar såååå fiiiint! Vi sjöng snygga stämmor och kände känslor och när vi sjungit klart blev vi nästan gråtiga och bara äääntligen spelar vi ihop igen. Vi sjöng några emma-låtar och var skitglada, och sen hade vi intensiva diskussioner om keyboards och världen var weird men fin. Nu visade mamma mig en jättttefin väska! Jag vill ha den! Men ja, okej, jag bloggar ju om saker. Vi gick och la oss vid tre inatt och jag sov som en sten, medans lilla...inte gjorde det. stackars bäb. <3
 
Idag vaknade vi och drack cola till frukost, lyssnade på mysmusik och pratade och sånt, och sen åkte jag him under sagoberättande för team osby. Sagan om Paula berättades och sen kom jag hit, och är en död fisk basically. Men nu ska this bitch åka till roskilde och se marina! Och jag ska ha den fina väskan med mig, sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0