Jag står vid hennes dörr och ringer på, på andra sidan börjar nån att gå

Rubriklåt: Sarah med Mauro scocco, för ibland unnar man saj. Nä men vi hörde den igår och lovprisade sången och den b men festliga produktionen, det blev en grej.
 
Hej från vårsolen! Ja nu är det dags, vädret ska hända i bloggen från nu och fram till hösten. Vänj er. Jag sitter här och sippar på lite vin och har precis ätit mat. Jag trodde att jag värmde soppa, men det visade sig vara korv med mos. Jag vet väl inte hallå. Och alltså jag mår bra. Fan vad skönt det är, hörrni.
 
Men ja, just det, jag är i mitt eget hem. Hit kom jag igår och Lilla kom hit! (bra mening) Vi har haft det så himla mysigt. Kramats masssor och satt i balkongsolen (!) och efter mycket om och men och försök med kapsyler drack vi äppelöl. Det måste man faktiskt på våren! Vi beställde sushi eller lax i mitt fall och åt denna, lyssnade på musik, sjöng stämmor, drack vin och pratade om en massa grajor. Till slut blev det en viiiktig och jobbig gråt- och pratstund om att vara blind i den här sämstiga, funkofobiska skitvärlden. "Ska det vara så himla radikalt att vilja vara en del av samhället?" Älskade unge. <3 Vi gick och la oss, sov väldigt oroligt och sen hade vi en bra morgon. Vi fixade frukost och sen bestämde vi att göra en spontan frukostpodd! Så det gjorde vi, och det blev en mysig och konstig liten podd. Innan hon åkte skrattade vi åt konstiga saker (Lilla: Var får jag allt ifrån? Jag: Vad får du inget ifrån...nej vänta va?) och sen har jag vilat och haft det bra. Nu ska jag snart åka iväg för bubbelkväll med anna! Vilket liv jag har, va. När det inte är hemskt är det riktigt dynamit-bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0