little darling, it's been a long cold lonely winter

Rubriklåt: here comes the sun, det vet ni nog, men jag syfter på glee-versionen för den är duettig och gitarrig och...well, väldigt väldigt lesbisk. shocker va.
 
Hej vet ni vad? Solen skiner! Fåglarna sjunger! It's happening, the vår is happening! Äääär ni redo? I for sure am! Och ja, jag mår lite bättre nu faktiskt. Ganska mycket bättre, in fact, och inte bara för att jag precis åt lunch och en glass. Det här med att äta tre mål om dagen är...tydligen ganska hälsosamt ja. I övrigt har jag mest chillat här himma. Jag har binge-tittat på the fosters och upptäkt att hayley kiyoko är med där (!), tittat ikapp på sveriges mästerkock, gjort våfflor och umgåtts med mamma och...faktiskt varit utanför huset, en gång. Igår var jag och pappa på banken och fixade grejer där, och uppskattade solen. Fan vad jag älskar den, ändå. Vad har mer hänt i mitt life? Well...nyss pratade jag med Kitiara, som jag i vanlig ordning är orolig för. Kan hon inte bara få catch a break snart? Seriöst, man blir ju ledsen i själen för mindre. Men ja, kära bloggtöntar, det blev en kort påhälsning idag. Ni överlever nog. Men nu vet ni läget, att jag mår bättre och inte behöver ligga ner hela tiden, och idag ska jag hem till mig själv. Kanske inte ordentligt, but still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0