Det är skillnad på användbart skräp och skräp som bara är skit

Hej från Almåsa! Japp, nu är jag på det blindaste av ställen och chillar. Vi kom dit igår eftermiddags och jag och Anna hittade team osby. Vi hittade våra rum och jag har ett jättestort rum med dubbelsäng för mig själv! Livet rular! Efter ett tag var det middag och vi hade så jävla roligt. Vi pratade en massa om konstiga saker Annas familj och andra säger ("Jag heter Gusten, Gusten heter jag!"), skrattade åt "lägg ut, lägg ut!" och märkte hur jag och team osby umgås. Två av oss är alltid supersynkade, men den tredje är helt lost. Hela tiden. Det skiftar konstant och det är en jävla ride. Anna vara också amazing som vanligt, typ när vi pratade om "bem" (en random dude i hp-filmerna) och hon sa "han borde heta vem istället!". Älskar henne. Sen gick vi tillbaka till våra rum och soooov.
 
Idag var det frukost! Jag åt gooood äggröra och annat sånt och sen lyssnade vi på samma föreläsare som i höstas. Han är så bra! Jag blir så jävla taggad av hans approach till livet. Sen åt vi lunch (jag åt nästan inget men ändå) och sen var det besök på svartkrogen. Det är alltså en restaurang som är helt i mörker, med bara blinda arbetare. Vi fikade, Anna fick vara lite lagom blind och så fick vi höra...sång. Det var...ju också en upplevelse, I suppose. Help :( och nu, nu ska jag orka umgås igen. jag är trötttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0