Jag är så rädd att hon ska heta nåt som inte låter bra

Rubriklåt: Hon har ett sätt med Jakob Hellman, som fan är the shit. Så ni vet.
 
Haj samt hå från memma med hål på sin tå! Jag har faktiskt det på riktigt, såry. Men blogga kan man sjukt nog göra ändå, och jag ska berätta om tiden som har gått sen sist. I lördags efter blogget kom ju Lilla hit, som inte fick gå på dejt! Fuck Lillas dejt hon är dum :( men det fanns ju en memma med vin i kylen och fin musik att lyssna på. Vi invigde min svenska lista och googlade till exempel svinlänge för att Lilla hävdade att rubriklåten var en cover. Spoiler: Hon hade fel. Jättefel. Vi sjöng fina stämmor, kramades ofc, skrev om låtar ("du är min bebb, fast du inte än har blivit lebb") och pågick i största allmänhet. Fan vad jag älskar systerhääääng! Vi hyllade folkmusik och visor och efter mycket fnitter som brukligt gjorde vi vårt bästa för att sova. Förutom när vi vaknade av ett viiidrigt jävla skrik från Jossan. Seriöst hon bara skrek och skrek och jag blev svinrädd. Den fucking svarta katten var sannolikt på väg in, även om den inte kan komma in längre. Fick till slut gå ut på balkongen och plocka ner henne från nätet och bära in henne. Stackars Jossebosse :(
 
Igår vaknade vi sent, fick i oss frukost, lyssnade på country och sen åkte Lilla hem, basically. Och senare på dagen hade Systers kör konsert! Och alltså, alltså, de är så bra. Jag fucking älskar den kören. De sjöng lars persson och god's great dust storm, vad mer kan jag önska liksom? Ä l s k a r. Efter konserten röstade jag (yay osv osv) och chillade i guess, och nu är jag här. Jag mår fortfarande bra. Det är ju nästan inhumant! Och nu lyssnar jag på punch up the jam om Jolene (seriöst Jolene är det bästa som finns) och snaaaart ska jag träffa sommarbebbarna! Det är en grej. Imma explain very soon. (lol sämsta cliffhangern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0