Jag ska döda dig, tänker döda dig, jag ska döda dig nuuuu

Rubriklåt: Döda dej med coca carola, en av de mest catchy låtarna jag någonsin hört. Seriöst!
 
Hej hej, nu ska vi blogga "på riktigt" efter denna tråkiga bloggvecka. Kul för er va. I torsdags hände verkligen ingenting intressant whatsoever, men igår åkte jag till osby! Jag träffade en svintrevlig lady på bussen och vi babblade om skånska och annat hela vägen, och sen åkte jag tåg och lyssnade på podd (som tyvärr var rolig så jag skattade jättemycket...) och lyckades hitta team osby på stationen efter mycket om och men. Vi åt middag och chokladmousse (!) och sen blev det såklart en massa musiklyssning och prat. Jag och Robert bondade över riktigt nice powermetal, jag och Annoushka kramades och skrattade, vi sjöng min störiga la-lalalalala-låt (detta är en grej, jag har haft den på hjärnan i en vecka från och till och kom inte på vad det var! Idag när jag kom hem hittade jag den) och vi sjöng låtar från 2007 med mycket glädje och passion (lol). Rubriklåten sjöngs mycket och livet var allmänt bra. Tänk, ändå, jag mår ganska bra nowadays. Sjukt jao.
 
Idag vaknade vi och åt frukost. Jag var jättttetrött men vi pratade och hade trevligt osvosv, och sen åkte jag hem under konstant halvsovande. Nu är jag hemma, ska iväg om ett tag igen, all is well och sånt. Jag är spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0