Och ibland blir det taggtråd, ibland blir det bra

Rubriklåt: Precis det där med Lars Winnerbäck
 
Nä vad fan håller du på med, emma? Bloggar gör du ju i alla fall inte, det är ett som är säkert. Fast jag gör inte särskilt mycket kul saker heller, så det kan ju vara det va. Men okej, liiiite saker har jag gjort:
-Jag kom hem och fick duscha och äta. Jag var i sjunde jävla himlen över detta.
-Igår var jag himma och åt mat och såg så mycket bättre. Det var inte lika bra som de andra programmen, men jag älskar timbuktu så fucking mycket seriöst.
-Jag var himma idag också, för jag skulle fixa saker med mamma.
-Då tittade jag på gilmore girls och åt munkar. jag vill ha fler munkar nu tack
-Jag har skapat och lagt till i spellistor. Jag är så absurt besatt av spellistor <3 det är det bästa jag vet.
-Jag har varit utmattad. Så jävla trött att det är löjligt. Men! Jag har inte haft ångest! Woho!
...eh var det där allt? I think it was actually? Jag har verkligen 0 att komma med här i bloggen, men nu fick ni i alla fall ett livstecken. Nu ska jag sova mer. Mummmms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0