Och jag har aldrig nån beef med folk, mamma sa alltid till mig Linda skit i sånt

Rubriklåt: Lev nu dö sen med Miss Li, som vi precis hörde (för jag och mamma älskar årets så mycket bättre det är life), och för att den är jätteglad och det är jag med! +, älska när artister nämner sina egna namn i låtar. älskaaar
 
Hej från en extra glad och peppad Emma! Kan ej bekräfta dessa uppgifter, men eventuellt kan ett beslut om bokutgivning officiellt ha fattats nyligen. Eventuellt alltså. Så jag är glad idag och sitter himma med mamma. Jag tänker på saker jag ska skriva och allt sånt, men att skriva blogg är viktigt! Så, jag tog mig ju him igår och där lagades det korvstroganoff och jag och pappa lyssnade på ultravox. För vi ska se midge ure nästa år! Livet alltså, har redan tre konserter inbokade nästa år hallå! Sen åt vi korven och tittade på så mycket bättre. Miss li slaktade så mycket ("hon får sjunga vad som helst!" sa mamma nu) och sen var det en massa absurda band som dök upp. Jag uppskaddade det ändå. Jag och mamma pratade om pengar och sånt skit, vi drack te och åt daim och sen åkte jag hem igen. Då datade jag fram till halv tre, woops.
 
Men efter att ha drömt en fkn skräckfilm som jag såg på bio vaknade jag och hade ett lugnt liv ett tag, innan jag åkte tillbaka hit. Här har vi fikat, lyssnat på musik och haft åsikter, "jobbat" och kanske fått lite besked men det kan vi ju inte bekräfta som sagt. Vi är jag, lol. Så, kanske inte så spännande blogg idag heller, men vem fan bry liksom? (Ni säkert bry, men jag inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0