Strong enough to bear the children, then get back to business

Rubriklåt: Run the world (girls) med Beyonce, en av mina bästa sjunga-snabbt-låtar
 
Hej från en jättekall Emma! Jag fryyyyser :( det kan ju vara för att köksfönstret står öppet, men jossans glädje vinner över min. Tyvärr. Men ja, let's blog och allt sånt! Igår åkte jag för att se mammas kör sjunga. Jag och pappa hann peppa konserter lite och sen sjöng de, och mamma sjöng solo! Jag var stolt <3 de sjöng en konstig låt om en katt som hette emma (maaaaauuuu!) och hela konserten var lite...underlig, men ändå mysig.
 
Efter konserten åkte jag till malmö och lilla! Som hade kommit hem! Hon har ju varit på svincoolt låtskrivarläger och vi pratade såklart massa om det. Snygga producenter, framtidsplaner och pepp om låtskrivande avhandlades, och jag lärde henne viktiga saker så som att videor är viktigt och vilka som kom från kanada. Så nu vet ni. Vi drack julmust och bayleys (inte blandat obs), sjöng partylåtar och var glada och ledsna om vartannat. Innan vi sov babblade vi jättemycket och skrattade, äkta sleepover-stämning <3 tyvärr vaknade vi till dåliga nyheter idag (inte mina), så vi åt mintkrokant till frukost och sen åkte jag hem. Här har jag lyssnat på veckans skiva (jag älskar skivcirkeln!) och chillat, och ska snart iväg ännu en gång. Men ikväll ska jag åtminstone sova hemma, tur va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0