What is love, ska det vara så svårt, baby don't hurt me no more

Rubriklåt: Måste jag dö med Klara & jag, en av de bästa "låtarna med andra låtar i" som sjöngs igår
 
Heeeejjjj! Ursäkta superpeppen, men this bitch kom precis hem från förlaget och kommer att bli utgiven! Av Rabén & Sjögren! Vad säger ni om deeet? För det är fucking sjukt! Men vi återvänder till kronologin nu va, och igår efter blogget åkte jag in till stan igen. där träffade jag Stella och hennes egenvalda pappa! Vi gick till en indisk restaurang och trots att jag hade ångest lyckades jag äta en goood kycklingrätt. Victory ju! Vi pratade en massa om katter och barn, gymnasiets helvete och en hel del annat. Det var en mysig middag och sen åkte jag taxi till hökis och hamnade i fel port. Wooops. Men Onna hittade mig! Hon skulle sova, så jag gick in till Kiti. Där lyssnade vi på svensk pop som vanligt och Fredrik dök upp med blöjor (Kiti hade inga märkte hon) och vi pratade om tunnelbanor, familjedraman och annat trams. Chill kväll osv.
 
Och idag var jag på förlaget! Där fick vi lussebullar och plopp (!) (nu pratade de om plopp i videon jag såg, sjukt) och vi hade ett svinbra möte verkligen. Jag fick veta allt om avtalet, vi spånade mer kring strukturen och sen rantade vi länge om hur hemskt det är att gå i femman. Det...har inte med boken att göra, det bara hände. Och nu är jag hos Kiti och snart kommer barnen hem! Jag har saknat bebbarnaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0