You'll add my name to the long list of traitors who don't understand

Rubriklåt: Dear John med Taylor Swift
 
Hej hej från min tråååkiga lägenhet! Jag har inte pratat med någon på typ 40 timmar :( förutom färdtjänst som jag pratade med nyss, nu när jag tänker efter. Så nästan ingen. Men innan de 40 timmarna var jag på middag hos Cajsa! Det är ju min nya bästis från twitter, om ni minns. Jag kom till hennes jättelilla lägenhet (den är så smal! sjukt!) och där bjöd hon på kyckling med klyftpotatis och aioli. Fattar ni vilken dröm ellller? "Folk brukar säga att jag gör för stark aioli", sa hon. Mummms säger jag! Vi lyssnade på taylor swift och sjöng med till alla dramatiska låtar och det ledde till ett långt samtal om att man måste veta saker om musik, som referens till mitt och Lillas samtal dagen innan. Man måste veta viktiga musik-faktan, faktiskt! Vi konstaterade att vi är bitchar som dock alltid har rätt, satte igång Avril Lavignes the best damn thing som underströk detta med bravur och hon satte in kladdkakan i ugnen. Förstår ni vilket liv jag har levt <3 Massa babbel pågick och vi hyllade specialintressen, önskade att Isa ska bli frisk (:() och åt kakan. Den var goood, och sällskapet var ännu godare. (va?) jag stannade till midnatt och vi hade verkligen svintrevligt. Och ja, sen har jag ju bara varit här hemma. Tvättat, sovit, tänkt, lyssnat på poddar och varit rastlös. Som sagt, sjukt vad bra jag mår just nu ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0