Allt du nånsin velat ha och mycket sötare än jag, men är hon bra för dig?

Rubriklåt: Bra för dig med estraden och viktor lexell, som jag och matte sjöng glatt igår innan jag åkte <3
 
Okaj, mina bloggbebbar och andra läsare som inte identifierar sig som bebbar, nu ska jag berätta om min kväll igår. Tanken var "äta godis och se på dålig tv", men så ringde jag Lilla för att höra hur läget var och hörde att hon skulle på musikquiz med matte och husse (ja vi kallar hennes föräldrar så). "Får jag fölllaaaa?" frågade jag, och det fick jag! Så jag swishade iväg till malmö och möttes av hela familjen som satt och åt massa spännande mat. Det blev en så bra kväll! Fläder-margheritas i glas med sockrad kant, jättttestarka kycklingvingar, en servitris helt i Lillas mak (moha måste ju nämna det!) och sen quiz! Jag, Lilla och Husse var laget "husse and the blindos" och Matte och hennes kompis var "matterina". Jag slaktade med kunskaper om hiphop och en massa annat, och vi kom på delad andraplats och fick konsertbiljetter! Wooooo! Det var en sån kväll när alla ropade och jublade en massa åt allt, vi sjöng "lila jegn" istället för purple rain (eller lilla jane, som husse tyckte vi sa) och "she's a woman eater", och Lilla...sa till dem att hon är lesbisk! Hon vågade! Är ni stolta över henne eller? Ni borde vara!
 
Efter quizet kom en random full dude och satte sig med oss och allt blev knäppt. Han brölade med i lustans lakejer och stötte på Matte och var kaosig, men sen åkte vi hem till västris. Jag, Lilla och Matte hann med en liten efterfest med "vino fino" som de säger och en massa bra prat innan jag åkte hem till mig själv. Och soooov. Bästa jävla kvällen på länge! Och nu är det snart damhäng, alltså livet hörni det är så braaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0