Drink my tears, I'm at your mersy; I love you most, but I'm not worthy

Rubriklåt: Holy med Zolita, en något destruktiv och lesbisk låt som passar boken jag läser
 
Haj från en Emma! Emma Rävås, till och med, eller...det vette fan. Men det är inte det vi ska prata om, för det orkar jag inte. Jag ska väl prata om livet, och sist var jag ju himma. Där åt jag korv med mos (nu lät det som att vi har installerat en korvkiosk i huset...okej det lät nog bara så i mitt huvud...) och vi tittade på svenska nyheter, och sen körde pappa mig hem under en massa prat om goth från 80-talet. Ibland hamnar han i ryck och igår var en sån dag. Fick nästan säga åt honom att gå när vi kom hem till mig för att han skulle visa olika låtar. <3
 
Idag är det knappt en dag. Jag har inte pratat med någon, insåg jag nu, och mest "tagit det lugnt". Lyssnat på musik, gått in i långa deep dives i sagda musik, och nu hinkar jag i mig juice och sträckläser en jävligt konstig bok. Rosenregimen, heter den, och jag tror att jag tycker väldigt mycket om den fast jag vet inte riktigt. Den är...besynnerlig, är nog ordet jag letar efter, och känns typ som rubriklåten. Jag längtar tills jag fattar den, om jag nu någonsin gör det. Men ja, det är det jag har att säga nu, dessvärre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0