ingen vet var hon var, inte ens bilen var kvar

Rubriklåt: Norrländska präriens gudinna, jag menar Maja Ivarssons version pga gaaay. jag är inte alls förutsägbar!
 
Hej från Lillas dator! Varför inte min, undrar ni? Wellll...jag kan ha gjort en grej va. Det kan eventuellt vara så att jag igår spillde cola på min dator. japp. sjukt att det inte har hänt förrän nu, right? Så här är jag nu, med elin i knät. Och jag har så mycket att berätta! Som att i onsdags var jag på socialhögskolan och föreläste. Jag sa intelligenta saker som "om man skulle vilja ha sex med det andra könet av någon anledning..." (det makade sense) och annat, folk var bra och på eftermiddagen hade jag till och med...koll på vad jag pratade om! Sjukt! Nu häller Lilla vin och sjunger jättefint till en flatlåt. Jag älskar henne. Men ja, vad ska jag mer säga om skolan? Det var en döv tjeja där, vilket gjorde mig legit svinglad. Älskar funkisar på riktigt <3
 
Igår var det mest sömn och datorkaos som hände. Rip mig :( lol alltså elin sluta uttala engelska ord. upphör. Jag försökte få igång gossen, men nej, han är helt död. inga datorer funkerar i mitt liv. (säger hon när hon skriver på en dator lol) och ja, idag har jag träffat Anna H och vi åt lunch på tugg. "jag älskar hamburgare så himla mycket!" sa hon när vi åt och alltså, mood. Vi pratade om bdsm och ageplay en massa, flamsade (typ gjorde konstiga ljud i trappor...) och hade det bra. Och just det, jag skulle blogga om mitt och Lillas telefonsamtal igår. Jag ville att hennes skoldator skulle ha ett namn, så jag döpte henne till ashley för...det makade sense just då. Så Lilla sjöng "alla vill till himlen men ashley ska dö", för hon hatar henne tydligen. detta tyckte hon skulle vara bloggrubrik. Det bidde inte så. Men ja, nu ska det drickas mer vin och has bra, ses när jag kan ha en dator igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0