lev så hjärtat ständigt blöder, nån försvann och nån blev över

Rubriklåt: Klassfotot med Linnea Henriksson och Lilla Namo, en ungdoms-låt som passar mitt mood och som jag hörde nyss yeah yeah
 
Hej och hå, nu försöker jag skriva det här inlägget igen. Det gick inte så bra inatt, så nu kör vi igen, och vi ska berätta om onsdagens bravader. Till exempel var jag hos psykologen, och då fick jag veta att hon 1) har rätt att sätta diagnoser, så hon kan göra det på moi, och 2) kan hjälpa mig med att få en sjukskrivning! Jag blev så upprörd när jag fick höra detta att jag började prata göteborgska. Lillas reaktion på detta igår var: "du gör slut på norrländska och blir arg på göteborgska, vad blir det sen? Ska du bli rädd på småländska?" vem vet, det kanske händer. Men nu blir det åtminstone lite förändring i mitt psyk-liv, kan vi hoppas!
 
Sen åkte jag till malmö för häng med Anna H. Vi hade skriv på espresso house och jag skrev nonsens och förberedde mig på podcast-times. Genom att läsa bok och anteckna! Kuuuul! Och när vi väl var klara var vi hungriga och törstiga, så vi vallfärdade genom regnet till bishops arms. Där dracks det vin och suröl, berättades historier om kiss i flaskor (fråga för den längre historien, eller googla, det finns på reddit), diskuterades separatism och böcker och hades trevliga tider. Har saknat annaaaa <3
 
Men igår hade jag ingen dag alls. Jag bara sov och sov och sen var jag tydligen vaken men då hände inte mycket. Jag pratade med Lilla om musikinspelningar och Kiti om...utgrävningsskedar (det är nästan äckligare än kiss-historien tbh) och surade över att jag är i ett distansförhållande, för min tjejjj fyller år idag och jag är inte där! Kränkt är jag! Men jag ska hänga med anna (N) nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0