Natten är vacker och du är som natten och jag är en vinnare igen

Rubriklåt: Händerna mot himlen med Petra Marklund, men det vet ni redan. Vi ska prata lite mer om den sen. Tror jag.
 
Hej från en kall och iriterad Memma! Kall för att varför är det vinter, iriterad för att min telefon är en glappande liten bitch så jag är inte på väg till malmö nu som jag borde va. Lilla fick seriöst boka färdis åt mig så jag kan åka (den laddar nu så jag åker inte telefonlös jag looovar!). Jag är fortfarande glad, men inte riktigt lika manisk som igår thank god. Då åkte jag him medelst färdis, mer bestämt the old man, min bästa chaufför. Han är legit sjuk i huvet men han är min bro ändå.
 
Himma tittade mamma på how I met your mother, så då gjorde jag också det, och alltså...eeehh...det är en så sjuk serie! Jag gillar det: inte. Men sen åt vi middag och såg jubileum-så mycket bättre! Satan i gatan vad taggad jag var. Men det är ju hur rörigt som helst tydligen, så min struktur-hjärna går sönder. Despite this är jag hur pepp som helst! Miss Li fucking slaktar, folk verkar genuint ha roligt och orup...is there for some fucking reason. Jag hatar hans jävla fejs I'm sorry. Jag visste inte det innan, men han är en sån tönt och tolkade rubriklåten jätttedåligt! Men Timbuktu är med och alltså ni vet att jag är kär i honom va? Jag är väldigt väldigt kär i honom. No hetero men ändå. Jag var väldigt speedad hela tiden och babblade som fan, som en störig person, men idag är jag som sagt lugnare. Jag lyssnar på nya potterless (äntligen pratar de om film 3! I hate that shit) och snart ska jag och telefonen från helvetet ta oss till malmö. det blir nog bra, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0