She says I smell like safety and home

Rubriklåt: She keeps me warm med Mary Lambert, den lesbiskaste av alla låtar som finns basically...don't judge me
 
Haj Stella är här! Vi chillar och tittar på harry potter i detta nu. Femman, ser vi, så jag är properly fucked up at the moment men bloggen går före allt så here we go! ...typ så. Hon kom hit igår eftermiddag, men var lite av en vraklla så vi låg mest i sängen och tittade på felix och sen harry potter 4. Den är mysig och Stella är också väldigt mysig så it makes sense. Sen åt vi nuggets med pommes, lyssnade på Winnerbäcks nya skiva (I actually kind of approve) och pratade om katters inverkan på ens psyke och annat. Och sen sov vi, basically, och det gjorde vi jääääättelänge. Jag fucking älskar att sova med Stella bara så ni jävla vet det.
 
När vi väl tog oss upp åt vi frukost och sen tog vi oss in till stan. Där lyckades vi handla på systemet (jag och Stella bland folk är ett mirakel varje gång, för båda hatar det) och nu tittar vi alltså på film. De slåss mot dödsätare nu! It's going doooown! (I'm yelling timber...) snart dör sirius så det måste jag ju se. Hejdå vi ses imorgon detta blev ett kort litet inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0