Smält mig till glöd, som bergen i sagan, älska mig röd om kinder och haka

Rubriklåt: Smält mig till glöd med Sofia Karlsson, en kärlekig låt jag hörde på tåget <3
 
Hej från Stella-hemmet! Hon betalar räkningar och vi lyssnar på bruce (tyvärr), så jag passar på att blogga lite. Igår åkte jag ju hit, och först åt jag lunch på asian express med pappa. Vi diskuterade tidiga barndomsminnen (typ när pappa tappade bort sin keps, tydligen ett stort trauma) och efter en lång väntan (vi var tidspesimister) satte jag mig på tåget. Där...ja vad gjorde jag där ens? Jag läste ointressanta saker och tittade på läskiga saker på youtube, och sen kom jag fram, så det var ju effektiva fem timmar absolut. Jag menade produktiva men jag orkar inte ändra. Jag åkte ut till husby och där var en Stellla, och vi åt fryspizza och tittade såklart på massa felix. Älskar att hon har blivit ett Felix stan <3 vi lärde oss låten oljetwist, började kalla folk för lilla loser efter en annan recension och hade de bästa gos-tiderna. <3
 
Sen sov vi hela dagen idag, för det får man, och Stellas diskmaskin blev installerad! Jag döpte den till Vega, efter snyggingen i den rimliga filmen frostbiten. Och vet ni? Ikväll ska vi äta chokladpudding med grön grädde! Det är ju halloween liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0