Vem har du blandat ihop mig med nu?

Rubriklåt: Hör dåligt fattar trögt med emil Jensen, en av de bästa låtarnaaaa <3
 
Haj nu ska jag blogga! Jag skriver detta under muta, till och med. Jag bloggar nu är du nöjd nu ungjävel? (Lilla ska skicka en sång till maj nu! Woho!) Och på tal om henne (nu syftade jag tillbaka till en parentes igen, dammit) var jag hos henne igår! Nej det var i tisdags skoja. What are days even. Men då var jag där och vi åt maxmat och firade hennes utkommande som flataaaa! Woho! Vi var väldigt roliga och exempel på detta är "om livet ger dig citroner, kasta pommes prites på det!", "drick min vän, drick sol och dohohohoft!" (jag önskar att ni förstod) och "vad heter det när folk slåss och tävlar? Slagerfestivalen!". Vi hade vår roliga dag! Vi sjöng såklart (vi sjöng "jonathan" ut genom fönstret och det var ett moment), åt kladdkaka, diskuterade allt från sugardating till twitter och sen sov vi. Systersov är bässst <3 förutom möjligtvis stellasov.
 
Igår vaknade vi och åt blåbärsgröt och hade det bra, och sen åkte jag hem och sov mer för this bitch is soving all the tid. Igår gjorde jag inte mycket mer än det, förutom att handla men det var inte jättespännande. Och idag har jag inte gjort mycket heller, eller ja inget alls. Pratat lite med Kiti, har jag gjort, och flippat ur över att min syster ba skrev under kontrakt på en lägenhet idag! Sjukt liv lever vi! Den har trädgård! Trääädgåååård! Med dessa skrik lämnar jag er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0