You never play by the rules, cause you're nobody's fool

Rubriklåt: Diana med the sounds, en så jävla bra och gay låt <3
 
Hej samt hå från en väldigt glad Emma! Om detta är pms nowadays så är jag fett down. Jag vill äta allt och mår bra, det enda dåliga är att mina boobs gör ont. (och att jag glömde min jävla medicin igår alltså sluuutaaa Emmaaaa!) Nu ska jag blogga om min gårdagskväll med skogiiis! Hon kom hit och vi gick till hemköp under rants om barnuppfostran och dåliga män, för att köpa förnödenheter så som julmust och choklad. När vi kom hem igen drack vi suröl, fixade mat och catchade up om diverse saker i våra lives. Vi pladdrade om sex som vanligt, hatade mansplainers, diskuterade bifobi, drack cava, lyssnade på queera låtar ssom brukligt och skrattade en massa. När all vår vätska sinat tog vi oss in till botulfs för att dricka lite mer vin och prata om rika älskare med hästar (en sån skulle man ju ha! eller njä...), tatueringsidéer och annat trams innan vi åkte hem och föll ner i säng / soffa. Då lyssnade vi på vår egen podd (lol) och lekte gissa fråga tänka, som vanligt. Vi skrattar så jävla mycket när vi leker det it's not even normal.
 
Sen somnade jag och drömde en hel film. Seriöst! Den handlade om en äldre kvinna i ett sjukt abusive äktenskap (hennes man behandlade henne som property typ) och sen kom hon in i sin gay identitet genom en lesbisk bar där hon hängde med massa unga lesbos (tex en gullig latina och massa andra randos). Det är det bästa jag har varit med om! Sen vaknade jag i alla fall och jag och Skogis pratade om heterotjejer och bdsm och sånt, och sen åkte hon hem. Jag har druckit massa julmust och chillat här hemma, och snart ska jag him. Men först har jag en skiva att lyssna på! Blue oyster cult här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0