And the saddest fear comes creeping in: That you never loved me, or her, or anyone, or anything

Rubriklåt: I knew you were trouble med Taylor Swift
 
Hej från mig! Jag ska berätta om mitt liv, och just det jag ska ju börja med lesbiska frukosten! herregud vad mycket jag har att säga då. Jag tog mig upp igår morse och åkte till Malmö, där det ju alltså skulle bli flatfrukost. Jag pratade med en annan lady där ett tag, och sen kom Lilla dit. Vi fick frukost och Lou var en söt servitris, och sen kom fucking Matilda Berggren och pratade om butchighet! Mummmmms säger jag om det! Det var jävligt intressant och jobbigt samtidigt, men hon var rolig och de (hon och hennes homie) spelade en butch-låt till en bruce-melodi. Bästa livet!
 
Jag kom hem och vilade några timmar, tvättade och lite sånt, och sennnn kom en styck Kajsa hit! Det är en tjej från twitter som jag bondat med superlänge och nu äntligen träffade. Hon kom med vin, choklad, chips och vindruvor, och vi hade hur jävla trevligt som helst. Vi lyssnade på en massa nostalgi-musi, typ Shirley Clamp och Avril Lavinge, och pratade sönder halsarna. Vi kom fram till att Avril är allas vår dominatrix, skriksjöng till låtarna (till extrempel rubrikraden), hatade på folk i den andras förflutna en massa, jämförde barndoms- och fandumupplevelser, skrattade häxskratt, hade ofta fel och klickade verkligen helt våldsamt mycket. Verkligen bland det bästa som hänt på så jävla länge! Vi hamnade i djupa samtal om att inte gå vidare och förlåta och annat jobbigt och plötsligt var klickan halv tre? what the fuck ändå. Så hon gick hem och jag stupade i säng, basically. Idag var projektet "få min kyl att bli rimlig", och det är den nu! woooohoooo! Och nu är Lilla här och äter pasta med liv och lust, så det ska jag också göra nu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0