Är född med trubbel i mitt blod, gör sånt jag inte borde

Rubriklåt: Den första är alltid gratis med Veronica Maggio
 
Så, hej nu är det blogg igen. Gud det är så konstigt att blogga. Men nu ska jag göra det, för vem vore jag annars, och mest ska jag blogga om mitt dygn i Dalby hos Anna. Jag åkte in till stan och där köpte vi vin och återförenades i största allmänhet, för att sen ta bussen ut till dalby. Där lyssnade vi lite på musik och så, men sen kom vi på att vi skulle se en "dålig ungdomsfilm". Det blev hip hip hora, och alltså den är ju inte dålig alls? Och så jääävla mörk! God damn! Älskar den och hade starka känslor, så det blev mycket skrik och engagerade rop från oss. Sen var vi hungriga, så vi fixade äggmackor och levde life. Seriöst vi blev så lyckliga av att äta dem.
 
Sen blev vi tre, för skogis kom! Eller ja, vi gick och mötte henne. Det var den bästa höstluften ever och när vi kom hem fanns det ju vin att dricka och spännande samtal att ha! <3 Detaljer om våra liv avhandlades och det blev långa livshistorier och skratt. Tyvärr fick jag massiv ångest, så jag minns inte så mycket. Anna fick en mindre psykos där hon var övertygad om att jag hade sagt det hon precis läste på twitter (det var min tweet, så inte så konstigt) och vi skrattade åt töntiga namn, tittade på sexiga underkläder (inte min grej tydligen) och svarade såklart på klassiska skogis-frågor. älskar såna <3 Runt halv två somnade vi alla som stockar i annas enorma och jätttesköna säng.
 
Igår när vi vaknat och Skogis åkt fixade Anna havregrynsgröt med kokade äpplen till frukost. Muuuuums <3 vi tittade lite på felix och sen åkte jag hem. Jag låg mest stilla på eftermiddagen, men på kvällen åt jag middag och hängde med pappa. Vi tittade på tv och tröstade en sjuk mamma, och det var typ det. Idag har jag mest lyssnat på musikdokumentärer. Jag har haft en mindre kreativitetskris, som man har en vanlig fredag, och det var nog det. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0