Det är som man faller och aldrig landar och sen så landar man ändå utan att märka nåt, ungefär nåt sånt

Rubriklåt: Andas med Linnea Henriksson och Tove Styrke, en av de bästa låtarna of all time. sant
 
Hej hej jag är så trött att jag skakar. Seriöst, jag mår typ illa av trötthet? Men bloggen går före hälsan, så here we go! Och när vi hördes sist var ju Lilla här. Vi hade en mysig kväll med musiklyssning, "random mat från emmas frys"-ätning och prat. Lilla var extra osmart (jag sa att hon skulle svära och hon röt som ett lejon, för att sen komma på att det inte var en svordom...), vi lyssnade på punklåtar om död och sjöng med glatt och vi pratade intensivt om lesbiskhet och bisexualitet på ett sätt jag faktiskt inte tror att vi har gjort innan. Man kan ju tro att jag har sagt allt i ämnet, men tydligen inte. Vi hade hur mysigt som helst och bebbesysterkvällar är så extremt wholesome. Man blir så trygggg <3
 
Idag vaknade vi sent för att vara vanliga människor och lyssnade på country och skräpade runt, men sen åkte vi till folk å rock för skriv och fika. Det är en så fin plats! <3 jag skrev skit och Lilla skrev knappt alls, så efter servitris-crushande och sånt åkte vi hem till henne. Där drack vi bubbel som hon råkade ha hemma och lyssnade på mer country, och sen åkte jag hem basically. Och här hemma händer ju inget kul eller hur. Jag gjorde en höst-spellista och åt lax, det var typ det. Jag är inte så intressant men jag älskar höstdagar och värme i kylan och viktiga folk i mitt life. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0