I'm almost me again, she's almost you

Rubriklåt: Almost med Hosier, mest för att det är en fin rad och min tjejjjj gillar Hosier.
 
Haj från en Trött Emma! Jag sitter i Stellas soffa och hon diskar. Fast nu hamnade hon i en katt-dialog istället, hörde dock ej med vilken katt. Men ja, igår efter blogget såg vi mer Felix. Vi såg hans recension av dubbel-8 och därför pratade vi om "nauket" konstant resten av kvällen. Väldigt valid anser jag. Sen sov vi i hundra år, vilket ju är: det bästa.
 
Idag vaknade vi, kramades i hundra år och sen åt vi frukost och såg mer av trinkets. trinkets är seriöst en så bra serie! och så lesbisk <3 När vi hade gjort detta tog vi oss iväg, för vi skulle träffa släktingar! Det var kusiner som Stella inte har träffat på länge, så det var nervöst för alla inblandade, men det gick bra ändå. Det fanns ju tårta, vin och bebbar! Vad mer kan man önska? vi pratade med kusinerna om hur det är att vara förälder ("lite som att knarka..."), tandläkande och annat, men sen åkte vi därifrån. Vi är himla sociala osv. Vi åt mat på max och sen kom vi hem, och såg själva filmen dubbel-8. japp, vi är true fans okej. Och nu kollar vi på felix igen och jag är en trött person. Snart måste vi sova tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0