someone tell the boys they're not important anymore

Rubriklåt: Someone tell the boys med Samia, årets jävla manshatarlåt
 
Hej och hå från sängen! Jag är nästan frisk nu, säger vi. Nääästan. Och igår, igår träffade jag Anna H! Den ni! När man tror att det aldrig ska hända, då händer det. Vi sågs och fikade i malmö och pratade om allt som hänt. Det blev thrilling tales om "plask", kokain (ingen av oss har tagit kokain), kultureliten, mitt flickvänsblivande och mycket mer. Vi mobbade böcker som vanligt och alltså, ni förstår inte vad jag har saknat denna människa. Jag tror faktiskt inte att ni kan förstå det. Kan knappt det själv.
 
Vi gick till bishops arms och där dracks det suröl och pratades mer. Vi ratsitade folk, översättningar och annat peppande diskuterades och efter ett tag joinade en styck Lilla! Vi tre pratade om töntiga dudes och stjärntecken, typ, och när Anna åkt hem åkte vi hem till Lilla. Där drack vi bayleys, hittade på lekar som nån gång ska lekas (Lilla sa en titel och jag ba det här är leken! geni-duo) och pratade, om än ofta förbi varandra. Jag åkte hem och sov som en stock, och idag har 0 saker hänt spännande va. Men snart äre damhäng! Hjälp hur ska jag orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0