We're definitely going to hell, but we'll have the best stories to tell

Rubriklåt: The ballad of me and my friends med Frank Turner, som jag hörde igår och tyckte var mysig
 
Hej från Stella-hemmet! Jag sitter i hennes soffa och youtubar när hon är och handlar. I am lasy girlfriend. Det är jag på riktigt, men jag är också cute girlfriend som vem bry. Igår kom jag alltså hit och direkt tog vi en nap på några timmar. sunt va? ;) sen åt vi mat och åkte på en lång jävla resa till hässelby. För jävla långt var det! Men vi skulle på picknick-fest, så ändå värt. Vi hade med oss chips, cola och vin, väldigt valid in my humble opinion. Vi satt på marken (är för gammal för att sitta på marken) och pratade med hennes vänner om märkliga killar, det sjuka konceptet att rapa, barnprogram och annat, men de flesta "vi" kände gick rätt fort så vi var inte där så länge. Men vår hemväg blev iaf bättre, för vi tog taxi. så jävla värt för att slippa åka tunnelbana i mer än en timme för en myyykcet kortare resa. Så vi kom hem, lyssnade på musik och pratade om harry potter basically innan vi sov.
 
And sov we did. Heeela dagen. Så jävla skönt, var det. Sen har vi sett Felix recenserar (I've ruined her!) och gosat massor, och ikväll ska vi äta lax! This girl knows how to spiol me. Jag inser att det här är ett tråkigt inlägg, men alltså jag mår så himla braaa. det ska ni fan ha klart för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0