When you look back on love, do you think of us?

Rubriklåt: Would you call the love med Kelly Clarksson, en klassisk damhängslåt
 
Japp det är damhängsbloggningsdags igen! Bra långt ord tycker jag. Och vilket bra damhäng det var! Vi (Saga) lagade pasta och vi lyssnade på taylor swifts nya album, och vilka samtal vi hade. Det var riktigt flow och hela tiden fanns nya historier, tankar och åsikter att dela. Jag glömde hela tiden bort att berätta varför twitter var arga på mig, så mycket var det! Vi pratade om fucking åmål och hur den framställs (och att Saga inte har sett den! What's wrong with her), att vara kär i lärare och den märkliga perioden när man blir en person, när ens liv/bok börjar och slutar (inte döden alltså), snus-upplevelser, att man inte måste förstå allting (sen långt senare kom vi på det perfekta exemplet på det och flippade ur) och så mycket mer kul. Vi lyssnade på damhängslistan som brukligt och mobbade oss själva för att vi älskade the weeknd och travis scott så mycket när vi började damhänga. "Kan inte ni båda bara sätta er ner" sa Saga om hur töntiga de är. Vi skrattade massor åt "piiills" (lyssna på låten pray 4 love om ni vill höra det äkta piiills) men också åt sköldpaddor (Sagas kille hade pratat om stora sköldpaddor i sömnen) och ordet röv, som enligt saga är "en blandning mellan prutt och fuck". Det tror jag inte att hon är så stolt över att ha sagt, men det tycker jag hon borde! Vi snackade skit om mitt ex ("jag hade ett normalt samtal med honom, men då ville han ha en trekant! Det är ju inte alls ett normalt samtal!" /Saga) och vi hade nog det bästa damhänget på mycket länge. Saga är: the shit. Idag har jag mest lyssnat på en skivcirkel-skiva och nu ska jag åka iväg på äventyr. Och jag är typ frisk! Woho! Jag borde ha styckeindelat detta inlägg men jag orkade inte för jag är jättetrött. Jag vaknade halv nio idag det är inte okej tycker jag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0