Wish I could get a little undrunk so I could uncall you, at five in the morning I could unfuck you

Rubriklåt: undrunk med Fletcher, en av årets låtar för mig som nästan ingen förstår grejen med, men Kiti förstår!
 
Hej från mitt moln av ångest och bakfylla! Muntert va? Japp, men jag är åtminstone äntligen hemma. Thank God. Igår kom vi hit och mamma hade skrivit att det fanns en överraskning hos mig. Och det fanns det: en diskmaskin! Sjukaste ju! Vi vilade ett bra tag och sen peppade vi till oss. Jag rotade igenom mitt spritskåp och hittade en massa festliga grajor, så det blev märkliga groggar för hela slanten. Vi lagade lax ("lagade", lol) och sen sjöng vi mest. Massa oktaver och pratsjungande och snygg-sjungande pågick och livet var bra. Bara liksom mjukt och tryggt. Men...mycket groggar blev det. Tydligen, för idag har jag varit...en sliten människa. Jag har också haft masssa ångest, so that's fun, men nu börjar jag shape up och annoushka har kommit och snart kommer ännu fler. Det blir nog...bra? Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0