when the truth rings so hollow, tell me what kind of man are yah?

Rubriklåt: What kind of man med Sandro Cavazza
Shass: Det stämmer! Mimmi har lärt oss allt vi kan!
 
Hej från en nästan helt frånvarande Emma Rävås! Om procentsatserna i hjärnan är så här imorgon lär påskis imorgon bli...intressant. Jappjapp kulkul. Men blogga ska jag klara av, på nåt vänster (tack autopilot), så vi ska väl prata om damhänget med Saga igår. Hon kom på eftermiddagen och det blev balkongbubbel, prat och random quizand. Typ att hon sökte på ett ord i vår lista och sa "jag letar efter tio låtar med ordet love." det var klurigt och jag var väldigt upprörd och dramatisk. "men för fan Emma sök hjälp!" typ så. Vi fick ett massivt skrattanfall åt "men det hade blivit bättre med shawn mendes" (för när fan blir det det?) och efter ett tag fixade vi kit-pizza och flyttade in. Vi lyssnade på massa nya låtar och lekte såklart "vem i glee sjunger denna låten?" vilket bland annat resulterade i en amaaaazing scen kring rubriklåten som Saga hittade på. Jag vrålade av pepp. Saga var annars ett geni som trodde att synkoper handlade om fotosyntesen ("sånt man gör med löv") och vi diskuterade elevhem, saker man inte förstår, mobbade travis scott som vanligt och hade ett så himla bra life! Längsta och bästa damhänget! <3
 
Idag har jag sooovit, mums, och sen chillat massor på dagen. På kvällen åkte jag him och åt lasagne och tittade på the mentalist med mamma. Det är en konstig jävla serie, om någon undrade. Och nu är jag yr i huvet fast jag ligger ner, så jag borde nog...sova eventuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0