I had a marvelous time ruining everything

Rubriklåt: The last great american dynasty med Taylor Swift, en av de bästa på nya skivan (en av de många bästa)
 
Hej hej nu har jag vaknat! Obs skämt jag har inte sovit från förra inlägget tills nu, men jag kunde serri gjort. Jag vaknade faktiskt redan...12:42! jätterimlig tid! Och under dagen hann jag göra viktiga saker som att gosa med Jossan, prata med min tjeja som har börjat skolaaan (!) och titta massor på reddit-videos såklart. Och på kvällen kom min räddande ängel Kajsa hit! Jag behövde antidepp och mitt recept hade inte förnyats, så jag panikskrev till henne och bad om några av hennes tabletter (samma som jag har ofc). Så hon kom hit med två kartor <3 och såklart för att prata med mig! Och lyssna på folklore! "tack för att du satte på det enda albumet som finns", sa hon. Rimligt. Vi hyllade de många bästa låtarna och hann prata om rika killar, folk som inte kan bete sig, väldigt svartvita människor, nasistisk litteratur och den jättekonstiga mannen som stannade Kajsa och frågade om hon ville hjälpa honom med hans hudvårdsföretag för att hon hade ett svenskt kontaktnät? Det där med kontaktnätet fick mig att skratta orimligt mycket, för hur fan ser man ut som nån med ett kontaktnät? Orimligt. Så det var en mysig om än kort kväll, och sen hittade jag en ny podd att lyssna på (som Henrik rekommenderade för minst ett år sen, woops) som jag superlyssnade på. Fanatical fics and where to find them, heter den och handlar om fanfiction på (mest) harry potter. Mycket kul liv. Och nu ska jag him och jobba, välkomna till skrivarhösten...I guess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0