Du drack sangria, jag drack...nånting annat

(gårdagens inlägg)
 

Rubriklåt: Gräsfläckar med Thåström som vi hörde i d-moll-listan, vi los tour shit över hur rolig rubrikraden är. Vi hade inte hört den innan tack Lilla för denna gåva

 

Hej och hallå, min blogg funkar inte så jag kan säga att detta skrevs nån gång vid kanske midnatt-ish. Jag ska hursomhelst blogga om denna dag, och den började med grötfrukost! Mannagrynsgröt med russin, socker och kanel, muuums! Det var seriöst så sjukt gotttt. Och sen har jag och Onna haft en massa quality time. Vi har jobbat med våra årssammanfattningar, skrattat orimligt mycket åt att vråla ”det är roooligt!” och annat trams, lyssnat på böcker och tramsat. Vi åt kött med pommes och aioli (!) och hon lärde mig en massa om anknytning, för det måste alla prata om. Usch jag känner sån skam över att vi pratar om anknytning i podden jag la upp idag, som är jättegammal,  och säger en massa cringe skit som itne är sant! Usch! Men ja, vi lyssnade på d-moll-listan och los tour minds över rubriklåten och att han som sjöng elektropop har en hel skiva (vem fan visste det?) och framför allt drömde vi om att genomföra en episk d-moll-konsert. Snälla vi måste få göra deeet! Alla låtar skulle liksom vara i ett flow och aldrig sluta och vi skulle byta ut musiker och sångare hela tiden. Fan vad det skulle vara vackert. Så vi spånade på arr och övergångar och mashups och allt sånt och alltså det kommer bli så fantastiskt om detta händer. Snälllla låt detta hända! Och nu ligger jag här och lyssnar på min egen podd, och alltså? Vad mycket jag sa i början av 2019 som jag ba inte kan rella till öht? Vafan menade jag med hälften? Vill ha ett avsnitt där jag bara tappar det på allt jag brukade säga. Det ska jag serri ha nån gång. Men nu ska jag sova, så vi ses, hoppas det här inlägget kommer upp snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0