En mini-nyårslista

Haj haj och god jul, nu får ni läsa en liten nyårslista för att ni ska slippa läsa marathon-listan. Have fun!
 

Gjorde du något 2020 som du aldrig gjort förut?

-Eeeh jag släppte en bok! Så jag liksom läste recensioner av min egen bok och sånt! Bananas

 

Bästa köpet?

-Lol vafan har man ens köpt i år? Hmm kanske min kjol, den gillar jag.

 

Vad var sämst?

-Leeet me think…hmmm. Nä, alltså på riktigt var det här med Matte sämre än pandemin. Tror jag. It’s a toss up där.

 

Var du gladare eller ledsnare i år gämfört med tidigare år?

-Gladare. Yes I said it. Men min psykiska hälsa har fan varit on point sjukt nog.

 

Vilka länder besökte du?

-Ha! Hahahahaha!

 

Favoritprogram på tv?

-Så mycket bättre bitches! Och mushmushmush såklart.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

-Varit hemma I guess? Det var väl typ det.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

-Sjungit och skrivit. Get creative för fan Emma!

 

Bästa minnet från 2020?

-Team Osbys bröllop tror jag. Det var en så jävla sjuk känsla att få se det hända.

 

Vilken var din största karriärsmässiga framgång?

-Wellll jag släppte bok. Och började läsa till skrivpedagog woop!

 

Största framgången på det privata planet?

-Jag var del av ett svinbra förhållande som fan bara blir bättre och bättre och bättre. Det är amazing!

 

Vad spenderade du mest pengar på?

-Beställmat. Masssor av beställmat.

 

Något du önskade dig och inte fick?

-Att världen skulle kicka igång nån jävla gång. Seriöst vaxin kom hiiiit!

 

Största misstaget?

-Jag peakade ju i misstag för ett år sen, så jag har hållit mig ganska okej i år tror jag. Är det vidrigt att jag inte kommer på nåt? Påminn mig om mina misstag plz

 

Mest stolt över?

-Att jag nästan klarar att gå i skolan. Och Emma Black! Vi kickar ass!

 

Vad ser du mest fram emot under 2021?

-Allt? Att få leeeva lite! Och att förhoppningsvis flytta till min stelskling <3 så läskigt och hype!

 

Vad önskar du dig av 2021?

-Vaxin, men också mindre drama. Folk har dramat loss ☹ och jag orkar inte mer sånt.

 

Det var ju kuuul…nä. Men kul att skriva lite andra listor ju! Hejdå god jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0