Du är allt som jag har tyckt bäst om, du är allt som jag varit less på

Rubriklåt: Snart smälter snön med Melissa Horn, som jag hörde igår och kände all the känslor (lol)
 
Hej bloggfolk, här är ett inlägg till. Seriöst hur många är det nu? Flera tusen ju! Kanske typ tre tusen? eller nä kanske inte men typ? Det här är i alla fall ett av dem, och jag har inte jättemycket att säga i det tyvärr. Igår hade jag mest en sovdag delux, vilket behööövdes, men på kvällen kom mamma hit. Vi städade här och sen åkte vi him, för vi skulle kolla på mushmushmush. men det gick inte :( så vi fick titta på annat när vi åt mat istället. Besvikande. Sen tittade jag och mamma på nashville (det försvinner snart från viaplay help me) och jag kände starka känslor, till exempel hat mot Gunnar. Jag vill gilla gunnar men jag gillar inte honom för han är töntig! Men alla kan väl inte vara avery antar jag. Det är dessa hot takes ni följer bloggen för! Jag och mamma hann också boka min lååånga stockholmsresa och ha penga-stress, så det är ju kul.
 
Idag har jag...kollat på skissen till mitt bokomslag! Till min bok som finns aaaaa! Det är ett bra omslag! Får typ svindel när jag tänker på det. Det är så mycket kul framför mig nu alltså wow. Men förutom detta har jag inte mycket att säga, så vi ses imorgon eller nåt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0