My daddy warned me about men like you, he said baby girl he's playing you

Rubriklåt: Daddy lessons med Beyonc'e och dixie chicks, den enda versionen som räknas, och den enda rimliga "daddy-låten" enligt Stella.
 
Hej från Stella-soffan! Vi tittar på Felix som vanligt och äter olika snacks-rester. Jag mår fan bra idag, sjukaste livet i stada. Och igår var en lååång och bra dag! Vi åkte in till stan och jag sa geniala saker som "det kan inte ligga vid mariatorget, det är ju ett band!" Jag pratade om södra station. Jag är fan dum i huvet på riktigt.
 
Vi kom fram (spoiler: det låg visst vid mariatorget) och träffade Stellas styvmamma. Som är kickass och jättetrevlig! Vi drack supergott te och pratade om märkliga katter, Stellas barndom, böcker vi skriver och massa annat. Väldigt cosy. Vi åkte hem och trots att jag var så fucking slut som det går började vi träna vägen från tunnelbanan till Stella. Det var faktiskt kul och kommer kanske gå! Fast det är den längsta vägen jag nånsin kommer lära mig men ändå. Stella är bra på vägförklaring dessutom!
 
När vi kom hem kom Stellas kompis Angelica hit och vi hade en jättebra kväll. Vi åt god lasagne (jag trodde på riktigt att det var kött i den, men det var det inte, sjukt) och pratade om kaoiiska mammor, folk som älskar skyltar och andra idioter. Och sen var det mello! Det är tydligen en grej i mitt liv nu. Jag fick för mig att Robin sjöng "I'm walking inside a tree", vilket vi skrattade en massa åt, och syntolkningen var questionable. Så även resultatet, som var något batshit faktiskt, så vi var i chock. Angelica åkte hem och vi felixade och sen sov vi i hundramiljoner år. Och jag mår som sagt svinbra idag! Men jag vaknade med en tjej i min famn och två katter på mig, sååå det är kanske inte så konstigt. Men, ja, det var det jag hade att berätta om den här lilla tiden. Tror jag. Ses på tåget eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0