Som om de vore blinda eller som om de inte hör

Rubriklåt: Om black jim med thåström, som jag hörde nyss och kul med lite lite blindhet va

 

Så, det blev inte mycket blogg den här veckan va. Men jag har verkligen inte mått bra alls. Jag har sovit i snitt 13 h per dygn och legat i sängen kanske 3-4 extra. Resterande tid har jag suttit i min soffa eller himma med nashville på. Nashville förstör våra liv, säger mamma, men jag tycker det räddar våra liv. Jag bara sitter som en zombie och tittar. Jag och mamma blir upprörda över vad som händer i serien, skrattar massor ("why is she facetiming me?" "cause you're her dad and she wants time...with your face.") och försöker skriva inbjudningar till the last bash, som vi ju ska ha i sommar! Den 22/8 kommer det hända, infinn er ungdomar! Annars blir jag arg jag bara säger det. Våra inbjudningar blir ganska dåliga, men vi försöker i alla fall, när inte mamma får super-skrattanfall åt familjen hedenhös. Jag önskar jag kunde förklara, men jag kan inte det, för jag fattade inte. Nu Kom josseboss och klättrade på mig. Hon borde också ha en blogg! "hej, idag har mamma inte gett mig mat, men sen kom mammas mamma och fyllde på min burk och skål! Mamma suger!" det finns logik i detta men det fattar inte hon. Såååå det var inte mycket jag hade att komma med eller hur? Så eh lol hejdå då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0