but the crown it had fallen and she thought she would break

Rubriklåt: The queen and the soldier med suzanne vega som precis nu tog slut.
 
Hej från min stelg! Och från min trötthet, och från min hosta. Kul inlägg detta kommer bli! Men, igår kom en Stella hit äntligen. Vi hade ju inte setts på en månaaad! Så vi la oss såklart i sängen och kramades i tr  timmar. det är det man gör. Sen köpte vi viktigheter så som glass och spenderade kvällen med Felix. som man måste! Vi hamnade i ett skräckfilm-flow och inte en enda av filmerna han recenserade var läskig. sjukt va. Nu satte hon sig bredvid mig och skrattade åt ingmar! taskigt! Bara för han säger mellanslag ibland? :(
 
Idag har vi soooovit nästan hela dagen, men på kvällen åkte vi him. Där åt vi kött med ungsgrejor och sen fick mamma ett mision. av sig själv, ska jag understryka. så hon slängde fram alla möjliga blindspel och kort och grejer för Stella att titta på. Nu kom det nästan en bruce-låt! Grattis stella. anyhow, sen såg vi på spåret. vi kunde ändå ganska mycket saker! jag kunde mest musiksaker, men knappt ens det :( vi tittade på tramsiga saker på svt play, typ gamla barnprogram, och sen åkte vi hem. Och nu är vi här och ska soooova igen. nu skrev jag "oooo" samtidigt som sångerskan sjöng oooo. det kändes powerful ändå. men eh ja, med det sagt: hejdå från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0