Skriv ett brev som svar på hans och be honom å fara nån annanstans

Rubriklåt: Jag vet med Melissa Horn, för jag shufflade fram den nu och bara mums detta är en låt hörni. Den är så arg och systerskapig <3
 
Hej från en emma som är trött som ett as och har ont i sina bihålor! Denna information ville ni ha, I know it. Precis som informationen att igår åkte jag him och åt korv med mos. Seriöst, pappas potatismos keeps me alive och igår blev det precis perfekt! Jag kunde typ inte sluta tjata om det. Vi tittade på audition-avsnitten av mästerkocken / mushmushmush och mamma hade starka känslor och dömde alla medans jag mer hyllade leif...tills han kallade en funkis för duktig. yeah fuck off dude. Mamma var också smart som vanligt:
Pappa: De borde inte böja med fisk. De borde ta kyckling eller nåt! Det kan de steka!
mamma: Det kan inte jag!
jag: ...men du ska inte vara med alls, för du kan inte laga mat.
mamma: Just det, det var ju så det var.
 
Sen kom jag hem och pratade med Kiti och olika störningar ("men Emma, du ääär ju sjuk i huvet!" <3) och hade en ångestnatt av rang så som brukligt. Och idag har jag fått peppiga mail från förlaaaget och i allmänhet mått ganska bra, fast jag är så trött. och nu ska jag åka iväg, jag kommer falla ner i Lillas säng basåhonvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0