When I'm like this you're the one I trust

Rubriklåt: Blinding lights med the weeknd, en av de bästa nya låtarnaaaaa
 
Hej från bibblis! Jag har jobbat med bok och såklart skrivit en creepy sexscen. Jag är fan ett weirdo. Och oj, detta skrev jag för typ 1,5 timme sen. Såry hörni. Men ja, igår kom ju Lilla hit! Lol hon kom hem till mig menar jag. Vi hade en jättemysig vinkväll! Vi sjöng massa mashups och annat trams, försökte dansa (det är svårt ok), åt fryspizza och hade jättejättefint. Vi pratade om jobbiga saker, flamsade som brukligt och stämmade som satan såklart. Vi köade knäppa låtar och innan vi sov berättade jag såklart om harry potter. Så nu vet om allt om moody (eller ben som hon kallar honom, efter ben moody som var med i evanescence) och allt var mysigt och wholesome.
 
Idag vaknade vi i omgångar, lyssnade på country och förberedde oss, och sen åkte vi in till bibblis. Där mötte vi Anna H och jag skrev som sagt 1 sexscen. jäää. Sen har vi fikat och pratat om att jag "vältrar mig i tjejer", hur bra jag såklart alltid mår (stort skratt åt detta), fjäderboor och män som missbrukar ordet sensur. As they always do. Så nu ska jag försöka skriva lite mer innan vi drar härifrån, lycka till Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0