Jag klättrar klättrar upp och du drar mig drar mig ner

Rubriklåt: Flytta på dig med alina...okej ni vet vem jag menar men vem fan pallar googla hennes namn? Inte jag i alla fall! Vi hörde i alla fall den igår
 
Hej från oss igen! Stella har precis tagit en nap och nu äter vi chips, så it's all good over here. Och när vi lämnade er sist skulle vi åka him, och det gjorde vi också. Vi fixade olika matar där och åt dessa, och också vinbärspaj till Stellas stora lycka. My gf älskar vinbär. Det är ödet. Vi diskuterade vilka kändisar vi ville äta middag med och vilken cool middag det skulle vara om alla vi skulle vara på samma middag med våra olika kändisar. Efter pajen och sånt åkte vi hem med en masssa matlådor och vi tittade på Felix och kramades en massa för det är det vi gör.
 
Idag var uppgiften att äta glass i lomma! Ja, allt vi gör är uppgifter. Vi är weak bitches. Men vi blev hämtade av mamma och pappa och vi fixade lite ärenden och sen åkte vi till lomma. Där åt vi som sagt glass och det fanns bananchoklad! Jag älskar bananglass <3 Så vi satt i solen och var konstiga, basically, och nu är vi här. Skogis kommer snart och ja detta är ju ett mellan-inlägg, I guess. Förlåt :( jag tror ni klarar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0