Alla ba går ingen som vågar va ärlig å säga typ allt

Rubriklåt: Elefanter med Ayla, för hallå sommar
 
Hej från balkongen som just nu inte är särskilt solig! Lite minisolig kanske den är. Jag lyssnar på potterless (hej Robert I'm back in business, liksom om de ville dra in mig igen var musikalerna exakt hur du skulle göra det, slut på meddelande till Robert) och okej nu kom solen nevermind! Och jag ska blåga om mitt lilla life som mest har varit himma. I måndags åkte jag ju dit och de åt sushi och jag åt chicken bowl. Det var gott faktiskt! Vi tittade på alla mot alla, mamma lärde mig hur solen flyttar sig genom mitt hem (det var svårt...) och sen tittade jag på gilmore girls hela kvällen. Det får man!
 
Igår var det jobbdag delux för maj. Jag fixade massor i boken och skrev mitt "tack", vilket tydligen är the biggest of big deals. Jag är 1 tönt. Jag satt ute hela dagen och drällde och efter att ha handlat med pappa landade jag hemma igen. Jag pratade med Lilla om hur jag åkte till dagis när jag var liten (tydligen en mysig saga) och sen har jag chillat och supersovit...alldeles för länge. Så jag hann med 0 saker idag. :( men snart kommer Skogis! Det lääängtaaar jag tiiiill! Nu blev det många vokaler, det var vi värda tyckte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0