Men om jag dör före, du måste lova leva life ändå

Rubriklåt: Dansa på min grav med Linnea Henriksson, som jag hade på hjärnan hela kvällen igår. Jag var...störig.
 
Hej hej nu kommer inlägget jag utlovade! I am trustworthy! Typ. Vi kan låtsas. Och jag ska prata om min gårdag, en Onna jobbar hemma-dag! Jag vaknade till liv vid 08:30, när hon redan hade jobbat ett tag såklart, och vi åt frukost. Efter ett tag hamnade Onna i problem med filer som skulle konverteras, så det blev en lite deppig arbetsdag. Men hon fixade äggröra och bacon till oss, så vem bry! Vi lyssnade på musik och räknade saker (här får jag räkna vad som helst! Det är inte konstigt! Dröm) och sen skrattade vi jättemycket åt saker hon hörde när hon jobbade. De vill jag blogga om :( men det kan jag ju inte! Påminn mig vid tillfälle att jag ska berätta om världens bästa advokat-unge.
 
På kvällen gick vi över till boklistan och hade en braaa tid. Onna lagade mat och gjorde milkshake, för det är milkshakevecka! Den var jättttegod! Maten också, såklart, Onna-mat rular. Nu kommer dessutom dagens mat! Lol detta är matbloggen. Men ja, vi lyssnade engagerat på bokar och jag blev upprörd och Emma Black blev ännu upprördare. Det var...jobbigt. Onna somnade i tid, jag...gjorde inte det som ni såg, men jag hade faktiskt ingen ångest woop woop. Och nu måste jag äta mat, så det lilla jag har att säga om idag får vänta tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0