Move, move closer, maybe you can right all your wrongs

Rubriklåt: Your biggest mistake med Ellie Goulding
 
Hej från supersol-Emma! Det är officiellt sommar och vädert ba ok om du säger det så, så det är supersol och varmt. Så jag sitter på balkongen och dricker cola och lever the life. The life levde jag även igår (smoooth transition) och då var jag himma på mors dag-fika. Är det bara jag som är helt ställd över hur mycket av en grej mors dag är nu? Ba eh vem bryr sig? Alla tydligen, och därför superfikade vi. Mormor, Cia och Amanda var där till och med! Vi satt ute i värmen och åt kakor och tårta och pratade om vad vi håller på med nu för tiden (vem vet ens) och ja, allmänt sånt catchup-babbel. När de hade gått gick jag och mamma igenom tyger (som jag kan få klänningar i!) och tittade på några av de första gilmore girls-avsnitten. Legit den serien är så jävla fucking bra ni fattar inte. Sen åt vi soppa och jag åkte hem och suuupervilade. Det behööövde jag.
 
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, förutom att göra en brittisk spellista! Lilla är också med men jag har kanske lagt in 80 % av låtarna hittills lol. Jag är weird. Det är därför ni fick Ellie idag, för hon skulle ju såklart vara med! Jag blev supersugen på cider och passivrökning när jag gjorde listan dock :( det är tydligen det brittiskaste jag vet? Ändå okej med det. Och snart ska jag him igen och äta nästan-sushi och jobba! Så nu vet ni det, ses säkert imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0