vakna nu, systrar vakna nu, jag har nåt jag måste säga er

Rubriklåt: Ärliga blå med Shirley Clamp, som sjöngs igår
 
Hej från...mig. En st Emma. Tror jag. Jag sitter i min soffa och känner mig som om någon har sparkat mig i magen, men ja...blogga ska man ju. Först ska jag nämna en grej från i torsdags som jag glömde, nämligen att jag fick Lilla att leka gissa fråga tänka med mig! Äntligen! Vi tänkte på olika blindos mest och jag var helt enkelt the queen of the game. mohahaha. Det var ju inte så spännande för er, men jag ville komma ihåg det.
 
Så, igår var jag ju med Annoushka. Efter blogget åt vi soppa på balkongen och jag sprang fram och tillbaka kanske tjugo gånger för att fixa grejor. Till maten blev det sagor som brukligt, även om vi blev sidetracked av diverse feministdiskussioner. Sen ska jag väl erkänna att kvällen är lite blurry. Vi åt drömtårta (mummms), sjöng Shirley på många dialekter, pratade med Stella (<3), sjöng mordsånger som man bör och pratade mycket om Gud i Malmö och olika srf-folk. Sen blev det natt och saker gick åt ett dåligt håll, så det var ju...japp. kul. Men till slut fick vi sova och idag mådde vi ändå ok. Vi pratade mycket om funkofobi och dåliga föräldrar innan hon åkte, och sen sov jag som en jävla sten hela eftermiddagen. Det behööövdes. Och ja, med det sagt så är det här blogget klart nu. Have fun ses imorgon eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0