Vi skulle aldrig sova rygg mot rygg

Rubriklåt: Rygg mot rygg med Molly Sandén
 
Jag är inte drama. Jag är inte onödigt dramatisk och jobbig. Och om jag är det så bryr jag mig inte, för jag är ledsen. Ledsen och rädd och förvirrad. För jag förstår verkligen ingenting och jag är fan inte okej. Jag klarar inte av att somna såhär. Klockan är snart 02 och jag ska vakna vid 08. Men jag vill inte somna för allt stämmer inte. Och du säger att allt inte stämde innan men jag visste inte det? Jag trodde att vi stämde! Och vi måste stämma, för om vi inte gör det, vad fan stämmer då? Vad funkar om vi inte gör det? Inget, känns det som, men så är det ju inte. Livet är bra annars och jag vet det. Det bara känns så. Så jag kanske är drama ändå, vad nu drama betyder egentligen. Jag kanske är fel, som det känns. Men jag vill inte somna när du inte känner att du vet var du har mig. För du har mig ju här! Alltid alltid alltid! Det har du haft i mer än tio år nu! Det ändras inte!
 
Med det sagt, jag är okej. Eller kommer vara. Jag ville bara få ut min ledsenhet i bloggen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0