You can't tell anymore if you're the rabbit or the snake

Rubriklåt: Stupid med Kacey Musgraves, en härlig countrydänga som verkligen låter som just en dänga
Mannen som gillar Lunds domkyrka (antar jag, jag ser bara "lunds d..."): Ja, bokstäverna! Men det är nog bara vi som uppskattar dem...murn! Tyckte det var det bästa ordet jag fick till av dem.
 
Hej jag har inte tid att blogga egentligen men jag gör det ändå! Snart ska jag åka till farmor (!) men vill först blogga om igår utan att bara vara kaos som igår. (Det är okej, tror jag, men allt blev inte riktigt som jag hade tänkt mig så att säga.) Så, igår åkte jag och mamma till stan. Där skulle jag köpa sandaler, minsann! Jag är madicken det är inget konstigt och om ni inte tar den referensen får ni faktiskt plugga er Madicken och skärpa er. Men ja, vi letade efter sandaler i hundrafemtio år (kändes det som) och hittade ingenting för det är tydligen bara jag i hela världen som vill ha sandaler på mig? Vafan har ni andra på er på sommaren? Skor man måste ha strumpor i? Fuck that shit inga strumpor ska man ha! Men ja, till slut hittade vi sandaler wooop och de är mycket sköna. Vi firade detta med att köpa glass (av vilken jag fick brain freeze i ryggen...va?) och sen fixade vi lite här hemma. Så nu är det okej här igen yay!
 
På kvällen fixade jag grejer och lyssnade på poddar, drack cider och pratade senare med Lilla. Det känns som jag har saker att berätta om det samtalet men nu kommer jag inte på någonting alls? Lol? Det var hursomhelst väldigt mysigt och sen lyssnade jag på folcmetal som Robert bjöd på i skivcirklen (so mvar jättebra!) och försökte äta vindruvor men det vägrade Jossan gå med på för hon ääälskar såna. Och nu är det morgon och jag äter kräm och lyssnar på country för att peppa upp mig för om typ fem minuter ska jag åka iväg! Kämpa Emma du kommer orka! Nu ska jag bara hitta en kofta...hmm. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0