But I wish I could feel it all for you, I wish I could be it all for you

Rubriklåt: Guns and horses med Ellie Goulding, som jag precis hörde och som helt enkelt är en jävligt bra låt
 
Haj från maj, er trötta rutin-bloggerska! Om man bara har exakt 1 rutin är det ju bra att hålla upp den åtminstone. Och jag kan ju blogga om till exempel skrivet i Malmö igår, med Anna! Vi hade inte setts på länge, så vi hade mycket kul att catcha up om. Båda tyckte att vi inte hade nåt att berätta, men hade sen såklart massor. "just det, min bok har ett omslag!" starkt. Sen skrev vi och jag utforskade en dynamik jag inte var helt säker på hur den skulle bli. Den blev kul kan jag berätta! Anna fnittrade mest åt ordvitsar. Eller okej hon skrev också på sin bok ska jag understryka!
 
Vi var inte klarhängda efter skrivet, så vi åt middag på tugg. Vet ni vad som gör ont? Att äta hamburgare med munsår. Man måste öppna munnen jättemycket! Jag ropade av chock vid varje tugga MVH dramaqueen. Vi pratade om att hata fötter och hata drömmar, och att vi hatar varsitt av dem och tycker det andra är töntigt. Jag älskar att prata om drömmar! Anna älskar väl inte fötter, men hon tycker det är lame att hata dem. Det ääär lame, men jag gör det ändå! De är gross! Jag är iaf inte lika illa som andra jag känner (*tittar menande*). Ja, sen åkte jag hursomhelst hem och chillade, skrev om 2015 (det blev jävligt jobbigt faktiskt, satan vilket år) och gjorde väl inget. Och idag...nä fy fan, jag har bara varit trött. Sovit och vilat och inte åkt till synenheten för de har ställt in en massa grejs pga öl-viruset. hur töntigt? Har vi ens det i skåne? (jag borde veta detta...) hoppas vi kan åka iväg på söndag i alla fall. Det är verkligen inte säkert. Men ja, nu är blogget klart, ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0